«Bruk bare eksportchifre» er foreldet og USA-sentrisk. Her på utviklersamlingen har vi bestemt at det skal hete «bruk bare svake krypteringsmetoder».
Vi var inne på «hjerneskadde krypteringsmetoder», eller bare å fjerne hele funksjonen. (hvorfor vil man begrense seg til å _bare_ bruke krypteringsmetoder som USA tillot eksportert fra USA?).