Eg har ein følelse av at det har kome ein del spam på denne lista av typen Re:Movie utan body. Nokon andre som har motatt det samme med lista som motager.
Sundag 12. januar 2003 15:27 skreiv Vidar Løkken:
Eg har ein følelse av at det har kome ein del spam på denne lista av typen Re:Movie utan body. Nokon andre som har motatt det samme med lista som motager.
Berre sidan fredag har det kome 17 (!) slike meldingar. Dei fleste er filtrerte ut på grunn av storleiken, men dei utan vedlegg har kome gjennom. Eg har no sperra lista for avsendaren big@boss.com.
Det ser ut som om det er dette viruset som er på ferde: <URL: http://www.norman.com/virus_info/w32_sobig_a_mm.shtml >
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Berre sidan fredag har det kome 17 (!) slike meldingar. Dei fleste er filtrerte ut på grunn av storleiken, men dei utan vedlegg har kome gjennom. Eg har no sperra lista for avsendaren big@boss.com.
apt-get install spamassassin