-----Original Message-----
From: Øystein Skadsem
To: i18n-no@lister.ping.uio.no
Sent: 04.09.01 17:10
Subject: [i18n-no] bokmål i kde 2.2.1
Ser faktisk ikke så verst ut nå, mesteparten av det som
mangler er i docs/. Er deadline for å få med ting i kde 2.2.1 ute? Jeg antar at hvis vi får det inn nå blir kde-i18n-no skipet med resten av KDE
(slik det ikke ble med kde 2.2)?
Bokmålet er med, det er heilt sikkert. Det er visst og enno eit par ting som held KDE 2.2.1 tilbake, så omsetjingane frå i dag kjem nok med. (Til og med KMail er omsett no, bra!)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes