Har lagt alle svarene jeg har fått inn i forumet, da dette likevel er offentlige e-postlister. Om noen ikke vil stå der, eller endre utsagnet, så gi beskjed. Kommer til å fortsette å legge inn det jeg får av svar der, med mindre noen reserverer seg (da vil jeg anonymisere) :-)
-Axel
Lenke til forumtråden: http://www.openofficeorg.no/Forumsider/index.php?topic=489.0