On 9/8/06, Per Gylterud perdg@broadpark.no wrote:
Hei Har installert Amarok 1.4.3 , kjører gentoo og har Amarok innstaller fra portage. Har oppdaget noen små skrivefeil/glemte oversettelser:
På menylinje står det "enage" i stedet for "fil" og en blanding av norsk og engelske ord i menyene.
Fant denne mailadressen i "help-menyen" og ville bare si fra om dette.
\per
Hei, Per. Jeg sender en kopi av denne til e-postlistene også, jeg.
Amarok kommer veldig raskt med nye versjoner og derfor vil du nok oppleve mangler og feil i de nyeste versjonene, men det er selvfølgelig ikke noe problem at du påpeker dette. Det bør nevnes at jeg er på folkehøgskole dette året og jeg kan derfor ikke få bidratt så mye, kanskje noe i ferier. Om du vil må du gjerne sette i gang med å oversette po-filen selv, men husk å lese gjennom rettningslinjene på nettsidene først. Spørsmål kan du rette til e-postlistene eller på IRC.