Re: Neste Skolelinux-samling Dato: Fri, 27 Dec 2002 16:34:18 +0100 Fra: Axel Bojer axelb@start.no Til: "Linux i Skolen" linuxiskolen@skolelinux.no CC: i18n-no@lister.ping.uio.no Svar til: axelb@start.no
onsdag 18 desember 2002, 20:50, skrev Gjermund Skogstad: | onsdag 18. desember 2002, 15:32, skrev Petter Reinholdtsen: | > [Petter Reinholdtsen] | > | > > Etter dette er det jul. | > | > Jepp, og det ble visst ingen samling før jul. Vi får | > satse på midten/slutten av januar i stedet. Hvem skal | > være med? | | 24-26 | 17-19 31-02 | | | Gjermund Skogstad x x x fly fra | Alta Axel Bojer x x x Ingen reiseutgifter
------------------------------------------------------------ Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/
tirsdag 31. desember 2002, 16:26, skrev Axel Bojer:
| 24-26 | 17-19 31-02 | | | Gjermund Skogstad x x x fly fra | Alta
Axel Bojer x x x Ingen reiseutgifter
Knut Yrvin x x x Ingen reiseutgifter