http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=341
gaute@verdsveven.com changed:
What |Removed |Added ---------------------------------------------------------------------------- Status|NEW |RESOLVED Resolution| |WONTFIX
------- Additional Comments From gaute@verdsveven.com 2003-03-27 14:12 ------- Desse tastane har me bestemt for lenge sidan at ikkje skal omsetjast.
Microsoft brukar i dag ei salig blanding av norsk og engelsk. Me vil helst ikkje rota på same måten:
- Ctrl + F og Ctrl + K for «Fet» og «Kursiv» - Ctrl + O og Ctrl + P for «Åpne» og «Skriv ut»
Knappane på verktøylinja viser F og K.
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.