-------- Original Message -------- Subject: Re: [i18n-no] Referat fra stavekontrollmøtet 26.2.2008 Date: Mon, 10 Mar 2008 11:51:59 +0100 From: Michael Fogeborg micke@online.no To: Axel Bojer axelb@skolelinux.no References: 47C56A3E.3040401@skolelinux.no 47D505A7.5020300@skolelinux.no 20080310100611.GK10717@klodrik.uio.no 47D50BE1.1030707@skolelinux.no
jeg er på påskeferie 14 til 25 mars
On Mon, 10 Mar 2008 11:22:25 +0100, Axel Bojer axelb@skolelinux.no wrote:
Petter Reinholdtsen wrote:
[Axel Bojer]
Fikk ingen svar på dette. Er det greit å holde møtet i kveld? Hvem kan?
Ellers er jo morgendagen en mulighet ...
La ikker merke til den før nå. Jeg kan ikke hele uka. Er ledig og i Oslo i starten av påskeuka.
Michael Foegberg svarer også at han er opptatt i kveld og i morgen. Skal vi ta mandag neste uke? (ev. tirsdag)
Hilsen Axel