Hei
Eg ser at det er litt problem med å motta e-postane til Sten Thorstensen så eg har stoppa oppdateringa av orddatabasen inntil eg har fått fiksa det. Men det er berre å halde fram med å sende inn korrekturpost som i dag. Alle postane vil bli tatt vare på og køyrt inn i databasen når eg har fiksa problemet.
Håvard
On 3/2/06, Håvard Korsvoll korsvoll@gmail.com wrote:
Hei
Eg ser at det er litt problem med å motta e-postane til Sten Thorstensen så eg har stoppa oppdateringa av orddatabasen inntil eg har fått fiksa det. Men det er berre å halde fram med å sende inn korrekturpost som i dag. Alle postane vil bli tatt vare på og køyrt inn i databasen når eg har fiksa problemet.
Hei no har eg laga ein fiks som fungerer førebels. Så no blir databasen oppdatert manuelt, og eg har sett på den automatiske oppdateringa neste natt igjen.
Sten: du kan fint sende inn e-post. Han vil bli tolka rett :)
Håvard