I det siste har jeg hatt det litt travelt ettersom jeg studerte flere språk på universitetet, og derfor har jeg ikke oversatt særlig mye hos KDE i det siste. Men nå er eksamene ferdige og jeg er klar til å gjøre litt arbeid hos i18n-no. Som dere ser skriver jeg for det meste på Bokmål. Er det en .po som spesielt må prioriteres eller oversatt? _________________________________________________________________ Hotmail: Sikker e-post med kraftig beskyttelse mot søppelpost. https://signup.live.com/signup.aspx?id=60969