Hei Erik
Eg ser at du har jobba med omsetjing av Battle of Wesnoth. Eg vil berre seie i frå at eg har tatt opp hansken og begynt å oppdatere omestjinga. I første omgang gjer eg dei ferdig på bokmål. Viss du framleis er interessert i å hjelpe til så er det kjempebra.
Eg har lagt filene inn på skulelinux sin CVS (i18n/other/nb/wesnoth). Vi brukar i18n-n[n|b|o]@lister.ping.uio.no som kommunikasjonskanal. Du finn meir informasjon på http://i18n.skolelinux.no. Du kan også få tilgang til CVS, dette finn du informasjon om på nemde nettsider.
Håvard