j
k
j a
j l
Kan dessverre ikke komme på samlinga i dag, da barnevakten er blitt syk :-( Vi ses ved neste anledning, ha en god søndag!
Hilsen Axel
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites