Eg finn *stadig* syntaksfeil i bokmålsomsettingane. Her følgjer fersk syntakssjekk. Venligst rett opp i dette.
./kdeutils/ark.po:139: formateringsdirektiv for argument 1 findes ikke i "msgstr[1]" msgfmt: fant 1 fatale feil ./kdeutils/kgpg.po:786: nøkkelord «ble» ukjent ./kdeutils/kgpg.po:786:45: syntaksfeil ./kdeutils/kgpg.po:787: slutt-på-linje inne i streng msgfmt: fant 3 fatale feil ./kdegraphics/kolourpaint4.po:7: ugyldig nplurals-værdi Try using the following, valid for Norwegian: "Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1); \n" ./kdegraphics/kolourpaint4.po:7: ugyldigt flertalsudtryk Try using the following, valid for Norwegian: "Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1); \n" msgfmt: fant 2 fatale feil ./kdegraphics/gwenview.po:7: ugyldig nplurals-værdi Try using the following, valid for Norwegian: "Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1);\n" ./kdegraphics/gwenview.po:7: ugyldigt flertalsudtryk Try using the following, valid for Norwegian: "Plural-Forms: nplurals=2; plural=(n != 1);\n" msgfmt: fant 2 fatale feil
On Saturday 09 February 2008 22:59:25 Karl Ove Hufthammer wrote:
=(n != 1)
etc.
Ordnet. nye filer sendes inn straks. Til mitt forsvar vil jeg nevne at jeg pleier å kjøre "Utfør alle tester", og da vises ikke syntaksfeilene særlig godt - om i det hele tatt. Nå har jeg gått gjennom prosjektoppsettet og valgt det som ser relevant ut, så får vi se. mvh Bjørn