Ser at disse ligger i POT-området til debian-installer
Skal også disse oversetters til bokmål?
Ser at også disse filene i 3rd-stage i debian-installer utgir seg for å være mindre oversatt enn hva de er i katalogbehandleren. Bjørn Stensrud er 100% på høyde allerede 10. juli.
http://people.debian.org/~seppy/d-i/3rd-stage/nb.txt
mvh Knut
Quoting Knut Yrvin (knuty@skolelinux.no):
Ser at disse ligger i POT-området til debian-installer
Skal også disse oversetters til bokmål?
Ser at også disse filene i 3rd-stage i debian-installer utgir seg for å være mindre oversatt enn hva de er i katalogbehandleren. Bjørn Stensrud er 100% på høyde allerede 10. juli.
You're maybe requesting some explanations about d-i related stuff above. I can probably give them to you provided you translate me the above..:-)
Quoting Knut Yrvin (knuty@skolelinux.no):
Ser at disse ligger i POT-området til debian-installer
Skal også disse oversetters til bokmål?
Ser at også disse filene i 3rd-stage i debian-installer utgir seg for å være mindre oversatt enn hva de er i katalogbehandleren. Bjørn Stensrud er 100% på høyde allerede 10. juli.
You're maybe requesting some explanations about d-i related stuff above. I can probably give them to you provided you translate me the above..:-)
He is asking about where the finished nb translations for the 3rd-stage are. I have reported bugs to the BTS on all these packages I think. So we just have to waite and pray for the maintainers to import them. Håvard