Hei
I sbasic/guide.po streng 18 står det på engelsk (og dansk, nynorsk) noe á là:
"To open the <emph>Toolbox</emph>, click the arrow next to the <emph>Insert
Controls</emph> icon on the <emph>Macro</emph> toolbar."
Men etter det jeg kan se, er ikke "Insert Controls" ikonet på "Macro"-verktøylinjen. Det er på "Dialog"-verktøylinjen.
Stemmer det at originalen er feil her? Hvordan varsler vi oppover, i tilfelle?
mvh Arno
Arno Teigseth wrote:
Stemmer det at originalen er feil her? Hvordan varsler vi oppover, i tilfelle?
Meld det inn i Bugzilla. Gå til: http://documentation.openoffice.org/servlets/ProjectIssues logg deg inn og meld inn en feil (du må igjen velge at du skal melde det inn til documentation). Noter hvilken fil det er i det originale dokumentasjonsprosjektet (det står i kommentar-feltet med .xhp-etternavn).
Vh. Sigmund