Hei alle sammen.
Tenkte bare å benytte anledningen til å si at det er plass til flere GNOME oversettere på laget :)
Hvis noen er interessert så ta kontakt med meg. CVS konto kan ordnes hvis volumet blir for stort til at det er greit for meg å håndtere det selv.
Har også en finger med i oversettelsene av Red Hat distro (verktøy, installasjonsprogram etc) og tar gjerne imot hjelp der også.
Mvh Kjartan Maraas