I playground-multimedia ligger ktabedit.po - program for tablaturer etc. Kan noen™ som har mer greie på musikknotasjon være så vennlig å overta oversettelsen? Og kanskje noen som har studert mekanikk/matematikk se på step og step_qt i kdeedu? Jeg tror «step» kan være et bra program på videregående skole.
mvh Bjørn
Bjørn Steensrud:
I playground-multimedia ligger ktabedit.po - program for tablaturer etc. Kan noen™ som har mer greie på musikknotasjon være så vennlig å overta oversettelsen?
Programma i «playground» er dei aller minst viktige å omsetta. Dei vert ikkje gjevne ut, nokre vert ikkje arbeida på, og nokre kan ikkje ein gong kompilerast. Generelt sett er det altso fullstendig bortkasta tid og arbeid å halda på med omsetting av desse programma (viss ein ikkje er ferdig med *alt* anna, då).