Hei
Jeg minner om IRC-møtet i stavekontrollprosjektet på søndag kl. 18:00 til 19:30 på pratekanalen #spell-norwegian (irc.oftc.net).
En foreløbig saksliste ligger på http://wiki.debian.org/SpellNorwegian/M%c3%b8te/2007-04-16. Eventuelle punkter kan føres opp her.
Cc til deltagerne i stavekontrollen, i tilfelle dere ikke abonnerer på i18n-no@lister.ping.uio.no.
Vennlig hilsen Espen Talberg