se her: http://no.speling.org/dokumentasjon.html
Forhåpentligvis skal det nå bli enklere å bidra og lettere å forstå hva vi driver med - og hvorfor :-)
Mvh Axel
Monday 24 April 2006 20:10, skrev Axel Bojer:
se her: http://no.speling.org/dokumentasjon.html
Forhåpentligvis skal det nå bli enklere å bidra og lettere å forstå hva vi driver med - og hvorfor :-)
Mvh Axel
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
Det var flott informasjon1
Har dere tenkt på å sende dette til de norske kompetansesenterene for norsk? Lærerhøgskoler og fagblad for lærerer f.eks? Kanskje det hadde fenget interesse i Lærerforbundet også. Ellers hadde sikkert journalistene trengt dette :-), så en kan prøve å sende det til fagblad for journalister også kanskje?
cu / birger....