http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=81
------- Additional Comments From gaute@verdsveven.com 2002-02-18 21:26 ------- Jammen, jammen ... ;-) Den fila er jo teken vekk frå den nye KTouch-pakken, er ho ikkje? (Sjå feil#50) I så fall er vel problemet at ktouch *må* oppgraderast før kde-i18n-no? Kan me leggja inn noko trolldom i kde-i18n-no-pakken for at apt-get skal skjøna det?
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.