http://bugs.skolelinux.no/show_bug.cgi?id=79
------- Additional Comments From hans.fredrik@nordhaug.no 2003-08-18 11:06 ------- Kseg er ikke lenger del av KDE - sitat fra http://www.mit.edu/~ibaran/kseg.html:
"... calling it KSEG because initially it was a KDE project--but I found the KDE API's were changing too fast for me to keep up..."
Den nye (bedre?) offisielle KDE applikasjonen er Kig - http://edu.kde.org/kig/
Hva gjør vi?
Kseg kom med ny versjon 18. april (KSEG 0.4) så hvis vi fortsatt satser på Kseg må oversettelsen oppdateres igjen. Og vi må finne en plass for disse filene i i18n-katalogen. Hvis ikke, er det bare å hive seg over Kig...
------- You are receiving this mail because: ------- You are the assignee for the bug, or are watching the assignee.