-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA1
skrev:
- Tor Harald Thorland linux@strigen.com [2006-04-24 21:15:07 +0200]:
Hvem er det som styrer den Norske siden av dette?
Hei!
Det er jeg som "styrer" den norske siden av dette. "Styrer" er nok et vel flatterende begrep, i og med at jobben min stort sett er begrenset til å sende en mail til TP i ny og ne.
Har diskutert med Christian Stimmings (GnuCash Oversettelses koordinator), og vil foreslå at GnuCash merkes som "Oversatt eksternt", slik at den ikke dukker opp her. Jeg har oversatt dette nå, og er oppe i en ca 70% ferdig. Som dere ser under viser den kun 2% som er stein galt.
Om du ser her:
http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?domain=gnucash
så ser du at gnucash _er_ markert som eksternt, men bare versjon 2.0. Om du ønsker at andre versjoner også skal merkes eksternt kan det sikkert ordnes (eller du kan settes opp som ansvarlig).
Eivind
Hei, Kjempefint, begynte å lure når det kom en mail med 2% oversatt... Det stemmer ikke helt med 1.9.4 versjonen der heller, det står at den har 260 oversatte, men den har nok ca. 2650 :-)
Så det er greit, vi bare lar den stå sånn, jeg kommer til å oversette på de neste 1.9.X versjonene i tilleg.
Hilsen Tor Harald