j
k
j a
j l
lau 11 aug 2001 07:46:36, Tarjei Vagstol tarjei.vagstol@nm.no:
Eg fann nokre skrivefeil:
Mange takk!
mistar > mister [evt misser]
Nei, mistar er òg korrekt.
Back to the thread
Back to the list