Måndag 12. november 2001 22:34 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
Merk at det er forskjell på initialisere: setje grunnverdiar initiere: setje i gang eitt-eller-anna
Javel? Eg har sett 'initialisera' avfeid som anglisisme i ei svensk dataordliste ('initiera' var rett). 'Initialisera' finst heller ikkje i mine norske ordbøker.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes