Torsdag 25. juli 2002 12:44 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Matriser og tabeller er ~omtrent det same; det er to[1] dimensjonale strukturar. Det einaste skiljet er at tabellar kan innehelda alle slags objekt (tal, tekst osv.), mens matriser berre kan innehelda tal (og *må* vera fylt opp med tal). Elles er det definert ulike operasjonar på matriser, som augmentering og matrisemultiplisering.
Me bør konsekvent setta om «array» til «tabell» og «matrix» til «matrise».
Eg ser no at det som vert kalla «array» ofte er det eg ville kalla matriser, med typiske operasjonar som determinantar, inversjon og matrisemultiplisering. Me bør kanskje bruka «matrise» i den samanhengen?
Andre stader er det snakk om «arrays» i statistisk samanheng eller ved regresjon. Det heiter vel alltid «tabell» på norsk?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes