Axel Bojer:
Såvidt jeg vet bruker også Mandriva disse (om enn sine egne e-postlister).
Mandriva har ikkje eigne e-postlister for diskusjon om norskomsettinga. (Me har ei engelsk e-postliste for omsetting, men der er det Mandriva- spesifikke tekniske ting, og ikkje språklige spørsmål, som vert diskutert.)
Bokmålsomsettarane av Mandriva brukar so vidt eg veit IRC om det måtte oppstå behov for å kommunisera. Nynorskomsettarane består av berre meg, og eg har for det meste ingen problem med å kommunisera med meg sjølv.