søn, 10.02.2008 kl. 15.03 +0100, skrev Axel Bojer:
Knut Yrvin wrote:
Søndag 10. februar 2008, skrev Axel Bojer:
La også til <td>list administrator, list owner</td> <td>listemoderator</td>
<td>list administrator, list owner</td> <td>listeeier, listesjef, listeadministrator</td>
Listesjef, er det en sjef som lister eller en sjefslister? :)
listeeier og listeadministrator bør være nok, listesjef høres bare rart ut.
Bjørn Lie