Sjur Nørstebø Moshagen wrote:
Det passar nok ikkje so godt. Eit «dashbord» består nemlig av fleire «panel» (eller «boksar», eller «ruter», om du vil).
Eit dashbord er (her) enkelt sagt ei samling av panel,
Kva med "panelsamling"?
Jo, det var ikkje noko dårlig forslag det. Er eit litt lengre ord, men eg skal tenka på det.