Torsdag 20. september 2007 skreiv Axel Bojer:
I gnome-terminal heiter det "rulleminne" og kan konfigurerast same stad som plassering av rullefeltet (scrollbar) og eit par andre rulleopsjonar.
Det tror jeg var det beste forslaget hittil :-)
Det er eg einig i.