søndag 12 september 2004, 15:22, skrev Kjetil Torgrim Homme:
"fastvare" er faktisk ikkje så heilt uvanleg, eg har sett det brukt i fleire tidsskrift. "fastprogram" kunne gått an, men er ikkje i bruk i fylgje Google.
Jeg syntes "fastprogram" er mest beskrivende for hva som skjer når man legger programvare i rom :-). Det kan hende at bruken av ordet "fastvare" skyldes at også andre bruker Clue? Ser at noen svensker bruker ordet fastprogram (Företagsegna fastprogram):
http://www.debian.org/News/weekly/2004/16/index.sv.html
- K