Hei!
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke. Eg er noko usikker på noko av kodingssjargongen, men har sett litt på Kate for tips. FYI, Yzis er eit Vim-liknande redigeringsverkty med mellom anna ein KDE-front.
Mvh, Lars Ivar Igesund larsivi på nn.wikipedia