Hei!
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke. Eg er noko usikker på noko av kodingssjargongen, men har sett litt på Kate for tips. FYI, Yzis er eit Vim-liknande redigeringsverkty med mellom anna ein KDE-front.
Mvh, Lars Ivar Igesund larsivi på nn.wikipedia
Lars Ivar Igesund wrote:
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke.
Nokre umiddelbare ting eg ser:
font --> skrift opasitet --> gjennomsikt? (sjølv om det eigentlig er det motsette?) &Ny... --> &Ny ... (me har alltid mellomrom før ellipseteikn, fiks for alle) " --> « eller »
Kan du legga inn fila i Skulelinux-CVS-lageret òg?
Måndag 27. juni 2005 16:12 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Lars Ivar Igesund wrote:
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke.
Nokre umiddelbare ting eg ser:
font --> skrift opasitet --> gjennomsikt? (sjølv om det eigentlig er det motsette?)
Likar heller ikkje opasitet, kanskje det går an å bruke mattheit, mattleik eller matting? :)
Elles har eg brukt gjennomskin istaden for gjennomsikt. Tykkjer det høyrest mest nynorsk ut :)
Kan du legga inn fila i Skulelinux-CVS-lageret òg?
Trur ikkje eg har tilgang der. Kan heller sende .po-fila på nytt når eg har gjort endringane.
Ser òg at no-lista har fått ein kopi av eposten min; Erlend Hamberg har omsett Yzis (forrige release) til bokmål.
Mvh, Lars Ivar
On Mon, Jun 27, 2005 at 09:26:21PM +0200, Lars Ivar Igesund wrote:
Måndag 27. juni 2005 16:12 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Lars Ivar Igesund wrote:
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke.
Nokre umiddelbare ting eg ser:
font --> skrift
hmm, skrifttype?
Hilsen keld
Tysdag 5. juli 2005 16:34 skreiv Keld Jørn Simonsen:
On Mon, Jun 27, 2005 at 09:26:21PM +0200, Lars Ivar Igesund wrote:
Måndag 27. juni 2005 16:12 skreiv Karl Ove Hufthammer:
Lars Ivar Igesund wrote:
Eg har omsett Yzis (www.yzis.org) til nynorsk og putta nn.po i svn der. Eg har og lagt den ved her, i tilfelle nokon skulle ynskje å kritisere/dobbelsjekke.
Nokre umiddelbare ting eg ser:
font --> skrift
hmm, skrifttype?
Hilsen keld
Tykte og at "skrifttype" var best. Min siste versjon er vedlagt. Om nokon vil leggje den inn i ein CVS ein stad, så værsågod.
Mvh, Lars Ivar Igesund