Det umiddelbare og opplagte er jo "annotere". Er det noen spesiell grunn til at du styrer unna det?
Thomas Gramstad
On Tue, 21 Mar 2023, Karl Ove Hufthammer wrote:
Enkelte program har ein «annotate»-funksjon. Eit eksempel er biletprogrammet Gwenview, der ein kan bruka funksjonen til å legga på blant anna tekst og (typisk raude) piler, sirklar og tal for å retta merksemda mot enkelte element på biletet. Men kva kan me kalla dette på norsk?
Hadde det berre vore snakk om tekst, hadde det vore greitt. Då kunne me kalla det kommentarar eller merknadar (med «Legg til merknad» som tekst på knappen/menyvalet). Men her kan det òg vera mange andre sortar biletelement. Nokon som har forslag til ei brukbar omsetjing?