j
k
j a
j l
Sven Harald Sirius Klein Bakke:
...Eg veit ikkje. Spør på den engelske e-postlista, du. "Feilen" finnes ikke lenger. Nå må vi bare bli enige om hvordan vi skal liste opp oversettere.
Eg veit ikkje. Spør på den engelske e-postlista, du.
"Feilen" finnes ikke lenger. Nå må vi bare bli enige om hvordan vi skal liste opp oversettere.
Er det noko usemje om dette, då?
Back to the thread
Back to the list