*Keld Simonsen:
On Sun, Mar 14, 2010 at 12:19:05AM +0100, Olav Dahlum wrote:
On 13/03/10 22:24, Karl Ove Hufthammer wrote:
Fredag 12. mars 2010 skreiv Åsmund Skjæveland:
Skal "KB" i tydinga "kilobyte" == 1024 byte omsetjast "kiB" eller "KiB"?
Det skal settast om til «KiB». Alt dette er grundig diskutert i dei språklige retningslinjene våre, under overskrifta «Binærprefiks»: http://i18n.skolelinux.no/retningslinjer.html
Les retningslinjene; der står det meste ein måtte lura på ??? :-)
KiB, MiB, GiB, osv.
jeg synes bare det er inkonsistent.
kB,MB,GB men: KiB,MiB,GiB
det er ikke overensstemmelse ved KiB og kB, men det er overensstemmende ved MiB og MB, og ved GiB og GB. Hva med TiB og TB?
http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_prefix