Den 23.05.2017 17:59, skreiv Karl Ove Hufthammer:
Kolbjørn Stuestøl skreiv 22. mai 2017 21:26:
Takk for at du tok deg tid til dette. Som sagt tidlegare er dette eit fargområde eg kan svært lite om, så omsetjingane byggjer stort sett på løysingar eg har funne på nettet og i fellsesordlista. Kjem det ikkje inn motargument, brukar eg forslaga dine.
Her er forresten ei veldig fin og kort norsk innføring i korleis fargestyring fungerer: http://adobe.rognemedia.no/?pg=article&id=176 Er kanskje til hjelp for å forstå konsepta.
Nå har eg lese artikkelen. Han var svært nyttig. Også fordi artikkelen klargjer mange av fagtermane eg har bruk for. Kolbjørn