[Knut Yrvin]
Bokmålsutgave av d-i 1st-stage er 100% oversatt klar for vast :-)
Ikke i følge URL:http://people.debian.org/~seppy/d-i/1st-stage/nb.txt.
Er den ikke oppdatert, eller er det noe annet som er galt?
Eg har vore vekke denne helga. Eg oppdaterte det som var klart på fredag. Men sjølv om det var 100% i cvsen til skolelinux, så hadde det komt inn nokre endringar i løpet av string freeze. Difor enda bokmål på 97%. Nynorsk har 100%, så det skal ikkje dukke opp nokre engelske strengar i installeringa. Men det er jo sjølvsagt dumt at det ikkje klaffa med bokmål. Knut Y har gjort ferdig resten i helga ser eg. Men ingen har sjekka det inn hos d-i. I kveld skal eg skrive ei README-d-i der eg dokumenterer innsjekking til d-i sin svn. Håpar slike ting ikkje skjer i framtida. Helsing Håvard