Statistikken ser litt utdatert ut hvor våre oversettelser er 100%, men ikke i debian-installer :-)
http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html
- K
Hei
Dette har lagt på meg. Eg skal prøve å få oppdatert omsetjingane våre i CVS-en så snart som mogeleg.
Helsing Håvard På 6. jul. 2004 kl. 14.10 skrev Knut Yrvin:
Statistikken ser litt utdatert ut hvor våre oversettelser er 100%, men ikke i debian-installer :-)
http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html
- K
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no
tirsdag 6. juli 2004, 18:12, skrev Håvard Korsvoll:
Dette har lagt på meg. Eg skal prøve å få oppdatert omsetjingane våre i CVS-en så snart som mogeleg.
Glitrende!
- K
Knut Yrvin skreiv:
tirsdag 6. juli 2004, 18:12, skrev Håvard Korsvoll:
Dette har lagt på meg. Eg skal prøve å få oppdatert omsetjingane våre i CVS-en så snart som mogeleg.
Glitrende!
Hei
No er cvs-en til skulelinux oppdatert med siste endringar i debian-installer, første, andre og tredje steget. No er det berre å setje igang med å gjere ferdig.
Håvard
[Håvard Korsvoll]
No er cvs-en til skulelinux oppdatert med siste endringar i debian-installer, første, andre og tredje steget. No er det berre å setje igang med å gjere ferdig.
Hva er status for dette? Det er en tidsfrist 2004-07-26 00:00UTC for å bli med på neste utgave av d-i.
Status for Bokmål er tilgjengelig fra URL:http://people.debian.org/~seppy/d-i/1st-stage/nb.txt, og det gjenstår 3% for å oppnå 100%. Nynorsk er allerede i mål.
lørdag 24 juli 2004, 17:31, skrev Petter Reinholdtsen:
Hva er status for dette? Det er en tidsfrist 2004-07-26 00:00UTC for å bli med på neste utgave av d-i.
Bokmålsutgave av d-i 1st-stage er 100% oversatt klar for vast :-)
- K
[Knut Yrvin]
Bokmålsutgave av d-i 1st-stage er 100% oversatt klar for vast :-)
Ikke i følge URL:http://people.debian.org/~seppy/d-i/1st-stage/nb.txt.
Er den ikke oppdatert, eller er det noe annet som er galt?
[Knut Yrvin]
Bokmålsutgave av d-i 1st-stage er 100% oversatt klar for vast :-)
Ikke i følge URL:http://people.debian.org/~seppy/d-i/1st-stage/nb.txt.
Er den ikke oppdatert, eller er det noe annet som er galt?
Eg har vore vekke denne helga. Eg oppdaterte det som var klart på fredag. Men sjølv om det var 100% i cvsen til skolelinux, så hadde det komt inn nokre endringar i løpet av string freeze. Difor enda bokmål på 97%. Nynorsk har 100%, så det skal ikkje dukke opp nokre engelske strengar i installeringa. Men det er jo sjølvsagt dumt at det ikkje klaffa med bokmål. Knut Y har gjort ferdig resten i helga ser eg. Men ingen har sjekka det inn hos d-i. I kveld skal eg skrive ei README-d-i der eg dokumenterer innsjekking til d-i sin svn. Håpar slike ting ikkje skjer i framtida. Helsing Håvard