Tysdag 18. mars 2008 skreiv Axel Bojer:
Men aller først må du altså få deg en Subversion-konto:
Synest det er ei betre ordning at potensielle nye omsettarar først sender omsettingane til lista (eller til meg eller deg, Axel), slik at me har ein enkel teknisk og språklig kvalitetskontroll *før* ein får skrivetilgang til heile SVN-treet.