On 12 Aug 01, at 2:10, Kjetil Torgrim Homme wrote:
Roy-Magne Mo rmo@sunnmore.net writes:
Eg stemmer også for e-ending i infinitiv. Det første arbeidet som har vorte gjort med systemverktøya er men e-ending, som forsovidt også vart gjort av ein sunnmøring...
Det minner meg på:
så eller so verte eller bli først eller fyrst vi eller me ... dette kan verte ei lang liste etter kvart :-)
So er sideform, ikkje hovudform, og fell altså bort dersom ein held seg til læreboknormalen.
Jon Grepstad