j
k
j a
j l
tirsdag 25. oktober 2016 20.35.34 CEST skrev Sigmund Hansen:
Jeg synes ikke forskjøvet er så dumt, men jeg ville nok sagt forlenget isteden.
Må si meg enig i det, forlenget er en mye bedre beskrivelse.
Back to the thread
Back to the list