* Karl Ove Hufthammer karl@huftis.org [2007-07-16]:
Kolbjørn Stuestøl:
Hei liste Har vore utan Internett noen dagar, difor litt forseinka innlegg. Eg har lagt ut eit forslag til verktøynamn og snarvegtastar for GIMP på http://home.online.no/~kol-stue/gimp/snarveg.html Kanskje eit grunnlag for ein eventuell diskusjon?
Mine forslag:
[kutt]
Skalér --> Skaler (Kor får folk det frå at det skal vera aksentar? Det skal *aldri* vera aksentar i imperativ på norsk, verken på bokmål eller på nynorsk: http://www.sprakrad.no/Raad/Spoersmaal_og_svar/#imperativ)
Fordi vi ikke vet bedre, og fordi det virker naturlig slik at man kan skille mellom presens (av "leve") og imperativ (av "levere"). Jada, konteksten gjør det som regel klart. Uansett, takk for informasjonen - jeg har sikkert gjort denne feilen noen ganger.
Hans