2015-03-23 10:09 GMT+01:00 Petter Reinholdtsen pere@hungry.com:
[Thor K. H.]
Nå kan jeg på bakgrunn av egen erfaring i alle fall si at Transifex er ganske så behagelig å bruke, selv om den ikke nødvendigvis når helt opp.
Hvor mener du den ikke når opp?
Det var mer en anekdotisk merknad enn tungtveiende påstand -- jeg tenker på for de oversetterene som f.eks. er glad i sine lokale .po-miljø, kombinert med deres egen TM fra utallige egne kilder og x-antall tilpassede tastatursnarveier m.m.
Nå det er sagt, så er ikke det nødvendigvis en negativ ting -- som sagt har de som ønsker det muligheten til å bidra på sin måte, så lenge de er obs på konflikter som du nevner (ev. låser filen om ingen andre holder på).
-- Thor K. H.