Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no writes:
Det er litt sært at bokmål og nynorsk merkes som forskjellige språk, og ikke er kodifisert som to varianter av samme språk, på linje med UK-engelsk og US-engelsk.
Problemet er at vi berre har eitt land, så vi kan ikkje gjere det på same måte. Ein måtte skrive det som no_NO@bokmaal og no_NO@nynorsk
Uansett er det altfor seint å diskutere dette no.
Kjetil T.