Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:7zbs3qjgxv.fsf@developer.skolelinux.no:
«Fjesing», har eg sagt i alle år.
Eg òg (ikkje i so mange år, rett nok). Dette er òg mykje brukt på njus, og tilrådd av Norsk språkråd. Eg har brukt «fjesing» i omsettinga av Mozilla til nynorsk.