emoticons - ikoner som erstatter smil av typen :-) :-( :-/ i tekster automatisk.
'humørikoner' 'vibbeviser' 'vibbeikoner'
BEDRE FORSLAG?
'emoticons' brukes i både DCGui (http://dc.ketelhot.de) og KMess (kmess.sourceforge.net), jeg oversetter til nb for begge to.
Øyvind Sæther oyvind@sather.tk writes:
emoticons - ikoner som erstatter smil av typen :-) :-( :-/ i tekster automatisk.
'humørikoner' 'vibbeviser' 'vibbeikoner'
BEDRE FORSLAG?
«Fjesing», har eg sagt i alle år.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Gaute Hvoslef Kvalnes gaute@verdsveven.com skreiv i innlegget news:7zbs3qjgxv.fsf@developer.skolelinux.no:
«Fjesing», har eg sagt i alle år.
Eg òg (ikkje i so mange år, rett nok). Dette er òg mykje brukt på njus, og tilrådd av Norsk språkråd. Eg har brukt «fjesing» i omsettinga av Mozilla til nynorsk.
fredag 13. desember 2002, 12:10, skrev Øyvind Sæther: | emoticons - ikoner som erstatter smil av typen :-) :-( :-/ i tekster | automatisk. | | 'humørikoner'
Jeg likte denne best :-)
| 'vibbeviser' | 'vibbeikoner' | | BEDRE FORSLAG? | | 'emoticons' brukes i både DCGui (http://dc.ketelhot.de) og KMess | (kmess.sourceforge.net), jeg oversetter til nb for begge to.
-axel