[Johnny A. Solbu]
Jeg husker også at Karl Ove Hufthammer lurte på hva som var galt med å bruke «#i18n-no» som allerede fantes på freenode.
Aha, det har ikke jeg fått med meg.
[Kjetil Torgrim Homme]
eg bryr meg ikkje så mykje om kva IRC-nettverk vi vel, men akkurat no er det ingen andre enn meg inne på #i18n-no på Freenode.
Det var ikke så mye bedre på OFTC, der var det bare meg og eggsgent[m], hvem nå det er. :)
Nå er det derimot fire stykker på OFTC.
Jeg bryr meg heller ikke så veldig om hvem som drifter IRC-nettet, men foretrekker et som ikke blokkerer ut så veldig mange IP-adresser og har dermed falt ut av IRCNet. :)