On Tuesday 02 June 2026 22:54, Thomas Gramstad via l10n-no wrote:
NUUG kan helt sikkert ta inn lista på lists.nuug.no som kjører Mailman 3, vi har vel også tilbudt det ved tidligere flytting.
Nuug kan helt sikkert påta seg dette, ja. Vi kan til og med bruke det samme e-postdomenet, hvis ønskelig. Da slipper vi at alle listemedlemmene må skifte listeadresse.
Trenger bare liste over nåværende medlemmers e-postadresser.