Hei!
Har dessverre triste nyheiter om denne e-postlista, l10n-no.
Eg har sidan 2020 hatt lista køyrande på mitt eige domene, og som erstatning for dei tidlegare norske i18n-listene (i18n-no, i18n-nn, i18n-nb, i18n-sme). Men no har e-postleverandøren min varsla at dei frå 21. juli i år ikkje lenger vil tilby diskusjonslister (ja, det var veldig kort varsel!).
Denne lista vert derfor snart lagd ned. Eller helst flytta. Så spørsmålet er om det er nokon som kan husa e-postlista? Helst på nokolunde moderne arkitektur (eks. Mailman 3?) og over lang tid (så me slepp å flytta igjen med det første). Eg kan henta ut komplett listearkiv og medlemsliste. Eg har òg arkiv for dei eldre i18n-listene liggande.
-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA512
Det er jo mulig å legge den hos Debian da. Den vil jo da se ut som en Debian-liste, men det er ikke noe i veien for at den forblir generell som i dag selv om den ligger på Debian-domenet.
Sent with Proton Mail secure email.
On Tuesday, June 2nd, 2026 at 22:03, Karl Ove Hufthammer via l10n-no l10n-no@lister.huftis.org wrote:
Hei!
Har dessverre triste nyheiter om denne e-postlista, l10n-no.
Eg har sidan 2020 hatt lista køyrande på mitt eige domene, og som erstatning for dei tidlegare norske i18n-listene (i18n-no, i18n-nn, i18n-nb, i18n-sme). Men no har e-postleverandøren min varsla at dei frå 21. juli i år ikkje lenger vil tilby diskusjonslister (ja, det var veldig kort varsel!).
Denne lista vert derfor snart lagd ned. Eller helst flytta. Så spørsmålet er om det er nokon som kan husa e-postlista? Helst på nokolunde moderne arkitektur (eks. Mailman 3?) og over lang tid (så me slepp å flytta igjen med det første). Eg kan henta ut komplett listearkiv og medlemsliste. Eg har òg arkiv for dei eldre i18n-listene liggande.
-- Karl Ove Hufthammer _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org
NUUG kan helt sikkert ta inn lista på lists.nuug.no som kjører Mailman 3, vi har vel også tilbudt det ved tidligere flytting.
Vi hører nok fra Solbu snart tenker jeg :-)
Mvh,
Thomas Gramstad
On Tue, 2 Jun 2026, Karl Ove Hufthammer via l10n-no wrote:
Hei!
Har dessverre triste nyheiter om denne e-postlista, l10n-no.
Eg har sidan 2020 hatt lista køyrande på mitt eige domene, og som erstatning for dei tidlegare norske i18n-listene (i18n-no, i18n-nn, i18n-nb, i18n-sme). Men no har e-postleverandøren min varsla at dei frå 21. juli i år ikkje lenger vil tilby diskusjonslister (ja, det var veldig kort varsel!).
Denne lista vert derfor snart lagd ned. Eller helst flytta. Så spørsmålet er om det er nokon som kan husa e-postlista? Helst på nokolunde moderne arkitektur (eks. Mailman 3?) og over lang tid (så me slepp å flytta igjen med det første). Eg kan henta ut komplett listearkiv og medlemsliste. Eg har òg arkiv for dei eldre i18n-listene liggande.
On Tuesday 02 June 2026 22:54, Thomas Gramstad via l10n-no wrote:
NUUG kan helt sikkert ta inn lista på lists.nuug.no som kjører Mailman 3, vi har vel også tilbudt det ved tidligere flytting.
Nuug kan helt sikkert påta seg dette, ja. Vi kan til og med bruke det samme e-postdomenet, hvis ønskelig. Da slipper vi at alle listemedlemmene må skifte listeadresse.
Trenger bare liste over nåværende medlemmers e-postadresser.
Johnny A. Solbu via l10n-no skreiv 02.06.2026 23:38:
On Tuesday 02 June 2026 22:54, Thomas Gramstad via l10n-no wrote:
NUUG kan helt sikkert ta inn lista på lists.nuug.no som kjører Mailman 3, vi har vel også tilbudt det ved tidligere flytting.
Nuug kan helt sikkert påta seg dette, ja.
Supert! Takkar ja til det! :)
Vi kan til og med bruke det samme e-postdomenet, hvis ønskelig. Da slipper vi at alle listemedlemmene må skifte listeadresse.
Det er nok ryddigare å gå heilt over til det nye domenet (lists.nuug.no?). Men det kan vera eg kan setja opp ei automatisk vidaresending.
Elles bør nok alle medlemmar få ein (automatisk) e-post der dei aktivt må samtykka til å bli med over til den «nye» lista.
(Eg tar kontakt utanfor lista om det tekniske.)
On Wed, 3 Jun 2026, Karl Ove Hufthammer via l10n-no wrote:
Johnny A. Solbu via l10n-no skreiv 02.06.2026 23:38:
On Tuesday 02 June 2026 22:54, Thomas Gramstad via l10n-no wrote:
NUUG kan helt sikkert ta inn lista på lists.nuug.no som kjører Mailman 3, vi har vel også tilbudt det ved tidligere flytting.
Nuug kan helt sikkert påta seg dette, ja.
Supert! Takkar ja til det! :)
Vi kan til og med bruke det samme e-postdomenet, hvis ønskelig. Da slipper vi at alle listemedlemmene må skifte listeadresse.
Det er nok ryddigare å gå heilt over til det nye domenet (lists.nuug.no?). Men det kan vera eg kan setja opp ei automatisk vidaresending.
Elles bør nok alle medlemmar få ein (automatisk) e-post der dei aktivt må samtykka til å bli med over til den «nye» lista.
Jeg kan ikke se at det er nødvendig med et spesielt samtykke fra abonnentene for å bytte server, en info-melding burde holde. Iallfall hvis du fortsetter som listeadministrator (eventuelt en av flere).
Mvh,
Thomas Gramstad
Thomas Gramstad via l10n-no skreiv 03.06.2026 22:36:
Elles bør nok alle medlemmar få ein (automatisk) e-post der dei aktivt må samtykka til å bli med over til den «nye» lista.
Jeg kan ikke se at det er nødvendig med et spesielt samtykke fra abonnentene for å bytte server, en info-melding burde holde. Iallfall hvis du fortsetter som listeadministrator (eventuelt en av flere).
OK. Då melder eg alle eksisterande medlemmar på utan at dei må stadfesta e-postadressa si på nytt.
Johnny A. Solbu var kjapp og har allereie oppretta den nye lista (og tilhøyrande liste for robotmeldingar). Eg har sjekka og tilpassa listeoppsettet, så alt skal eigentleg vera klart for overgangen no. De vil derfor *ganske snart* få ei automatisk melding om at de er påmelde denne nye lista.
Det tyder samtidig at dette truleg vert siste meldinga her på denne «gamle» lista. Eg vil straks slå på moderering, slik at ingen fleire meldingar kjem igjennom. Me sest på den nye lista!
Karl Ove Hufthammer via l10n-no skreiv 02.06.2026 22:02:
Denne lista vert derfor snart lagd ned. Eller helst flytta.
Og no har eg sletta den gamle lista fullstendig. Og når denne var vekke, var det mogleg å setja opp automatisk vidaresending av dei ulike listesidene. Viss ein prøver å gå til ei av nettsidene for den gamle lista, vert ein no vidaresendt til tilsvarande side for den nye lista:
infoside → infoside arkivside → arkivside månadsarkiv → månadsarkiv enkeltmeldingar → tilhøyrande månadsarkiv
For eksempel fører adressa for den gamle infosida http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org til https://lists.nuug.no/lister3/postorius/lists/l10n-no.nuug.no/.%C2%A0Tilsvar... vidaresending er gjort for lista l10n-no-robot.
Det var ikkje mogleg å setja opp perfekt vidaresending for enkeltmeldingar, då nettadressene har heilt ulikt format i det gamle og det nye listearkivet. Men om ein hamnar direkte på rett månad og år, bør det vera rimeleg greitt å navigera seg fram til den aktuelle meldinga.
Vidaresendingane vert gjorde som «301 Permanently Moved» for alt utanom enkeltmeldingar, der «303 See Other» er brukt.
I praksis har ikkje vidaresendinga noko å seia for oss som medlemmar. Men det er nokre nettsider som har lenkjer til den gamle lista, og det er fint om desse lenkjene held fram med å fungera. (Lenkjer til lista frå ulike nettsider aukar òg sjansen for at ho dukkar i søkeresultat.)
I ulike søkemotorar (eks. Google og Bing) dukkar framleis den gamle lista opp. Men med statusmeldinga «301 Permanently Moved» vil desse søkemotorane forhåpentlegvis snart forstå at dei heller bør visa den *nye* lista i søkeresultata.