j
k
j a
j l
[Åsmund Skjæveland]
I Evolution dukkar ein msgid "Importance" opp. Eg antar det er snakk om kor viktig ein epost er, men kva skal eg kalla det på nynorsk?
Jeg tror det er standard epost-header som jeg har omtalt viktighet selv.
Vennlig hilsen,
Back to the thread
Back to the list